14. mai 2006

noen nye steg..

i helgen har vi tatt noen nye steg som par. jeg lar stikkordene baseballkamp, barbermaskin og visning være overskrifter for de neste avsnittene, så kan de som vil lese videre!

baseballkamp
lørdag morgen sto vi tidlig opp og dro til osterøy. anja skulle for første gang oppleve en baseballkamp! det var faktisk to kamper som ble spilt på lørdag. i sol, regn og hagl fikk vi fullført to kamper på ca fire og en halv time. Vi tapte dessverre begge kampene med sifrene 11-3 og 9-8 tror jeg.. (det tikket nettopp inn melding om at søndagens kamp også ble tapt 8-4). men de som spilte hadde det morro, mens anja fikk en liten innføring og påstår at det var gøy! håper hun også var litt stolt av magne som til tider storspilte.. hehe. vi tar gjerne med flere tilskuere til neste kamp!

barbermaskin
vel hjemme i øvre lyng, etter baseballkampen, hoppet magne i dusjen. anja var kald etter en hel dag på sidelinjen og la seg godt til rette under magnes gode og varme dyne. vel ute av dusjen bestemte magne seg for å barbere seg med maskin for en gangs skyld. og tankene stoppet ikke der.. anja hadde litt hår under armene! haha! de skulle magne ta. og han fikk lov å prøve! det er mulig at det killte litt for masse for anja, for hun kunne ikke ligge stille.. det hele endte med et pent "skrubbsår" under den ene armen hennes.. hihi.

visning
søndag ble lesedag. men til middag trengte vi fløte for å lage bali kyllinggryte. på vei til butikken så vi skilt til visning.. hmmm, tenkte anja. og magne. men gikk til butikken og handlet. vi ble enige om at vi skulle stikke innom hvis skiltet fortsatt var der når vi kom tilbake. og jommen sa vi smør. eller fløte da, som vi hadde handlet.. der var anja og magne inne i sollien 13 eller 11 eller hva i all verden det var.. unnskyldingene kom litt så som så, men det ble til at vi kikket for søster til anja.. ok leilighet vil jeg si. barnevennlig iallefall. men 2,2 mill.. det har ikke jeg. eller anja. eller oss to tilsammen.. så det får bli en annen gang..

til slutt vil jeg bare gratulere oss selv med 6 mnd i morgen! hurra!

jeg elsker deg, anja!
magne

1 kommentar:

anja & magne sa...

Nice one! Akkurat slik det var! ..baseball var kjempe spennende, mye mer underholdende enn fotball. Jeg tuller ikke når jeg sier jeg trivdes! Barbermaskinoppdagelsen din derimot var ikke en fullt så moro opplevelse, but everybody hurts! ..det var nå bare en liten, 10 cm's rød blodig skramme, det er jo ingenting! Visningsgreia kom vi oss godt unna, iherdig visningsdame til tross! Leiligheten var ikke såå fin...

Ellers...hæppi æniværsari darlin'!