2. mai 2006

Magic- Mag som frisør dame!

Ja, da var neste steg i forholdet tatt...

I går klippa Magne meg! Optimist..ja kanskje litt! Men vett'u hva! Denne gutten har visst et par tre femi gener! "Multitalent" som Solveig (fritt gjenfortalt etter humkommelsen) uttalte! ...joda, det var var en fin hockey som ble lagd i går, om enn litt kort. Vi begynte kvelden med en heidundrende grillings i hagen til Gerds og Kjetil, og fortsatte med å strø hår rundt på stuegulvet dems (takk for lån av salong).. Jeg er egentlig forbnøyd i dag og, spørs om mamma er like fornøyd når jeg kommer hjem i 50 års dag..litt spenning i hverdagen.. Men..i hele dag har jeg gått rundt med et hårstrå på tvers nede i halsen min, det forsvinner ikke til tross for iherdige forsøk! Noen tips tas imot med takk!

Bilde kommer senere! Takk Magne, du er flink!

Ingen kommentarer: