3. oktober 2006

dette er en gledens dag!

hanna (magnes lillesøss til de uinnvidde) var på besøk i bergen i helga og litt til. hun har høstferie og reiste nettopp videre til stavanger.

morro med besøk! noen å leke med 24-7, litt som en reserve-kjæreste.. hehe. fikk til og med hjelp til shopping. har lagt ut noen bilder til ære for anja, men åpent for alle.. ;)
måtte jo få vist frem de to nye genserene..

ellers så var i går den beste dagen på uendelig lenge! mange gode nyheter kan man si.
-tannlegen sa de magiske ordene: null-hull..
-mandalskameratene slo start 2 og er klare for opprykk til 1.divisjon igjen!
-to nye gensere, ikke ofte jeg finner noe jeg liker..!
-nyhet om at onkel alfred giftet seg med sin kjære heidi på lørdag! velkommen i slekta heidi! gleder meg til å treffe deg.. ;)

så, sist og aller størst!
anja vil være med til japan til jul! for en dag.
hadde jeg kunnet danse eller synge så hadde jeg kanskje gjort det!
nå håper jeg bare en liten flybillettsak ordner seg, slik at hun kan være med.. viatravel trondheim er på saken! bønneemne!

enjoi the pictures,

magne

Ingen kommentarer: