5. august 2006

Tenmisjonsfestivalen

Ja...
Da starter vi der vi begynte! Det var på TMF vi traff hverandre for første (i alle fall bevisste) gang. Og nå vender vi tilbake! Det blir rart og spennende å skulle dra dit, og jeg kjenner det kribler litt i magen. Kanskje det er TMF-følelsene som kommer snikende. En kjekkas i rød genser og hockey er på bildet jeg har i hodet fra første året. Hmm...og nå er vi kjærester! Jeg skylder på TMF - noe som egentlig er en fin ting! Å gi NMS (og kanskje også Gud) æren.. Man vet jo aldri, men jeg må innrømme at jeg sjarmeres av mennesker som er villig til å bruke av ferie og jobbtid for å frivillig jobbe for ungdommer på leir. Ble nok litt betatt bare av det;) Det lyser av engasjement! Jaja, nok med klisjeorda.. Ei uke med sommer, sol og sørland..
Så er ferien min over... Men jøje meg så bra neste uke blir!

Ingen kommentarer: