6. juli 2006

Sommerjobb og sånt

Ja, da sitter jeg på Hald. Magne sover, noe han virkelig fortjener.. Hadde han hatt fletter hadde han jobbet dem av seg for lengst. *Bøyer meg i støvet* Jeg er morgenresepsjonsvakt i dag, og det går faktisk bra! ..etter nærmere en uke med strålende sol her på sørlandet, regner det i dag. Litt deilig på mange måter. Jeg har vært syk en stund, kjipt når det er så fint vær.

Men.. Det skjer mye bra her nede, jeg trives! I går var vi på kveldsmiddag hos mamma-pappa-magne (deilig pizza), jeg fikk gullring på legevakten (hvem kan vel motstå en 21 årings sjarmerende smil?), vi reiser snart i bryllup (Hurra for Arvid og Dorith), det er kjekt å dele leilighet med magne, vi har fått henge med Ragnhild og Marius(kjempekjekt, sorry for all(e) snørr og tårer) og dessuten, nesten alle som har vært innom resepsjonen i dag har vært snille:)
Tegner til å bli en bra dag! Låv ju all! ...nå er det vel egentlig bare Mag og meg som leser denne bloggen (?), så: love you, er mer riktig!

1 kommentar:

Steinar sa...

Jeg følger med jeg asså. Føler meg kanskje litt som en kikker, men hey...


-www.steinar.tk->